 
 Cele.
1. POLITYKA JAKOŚCI 
 
Celem Zarządu Przedsiębiorstwa Usługowo Produkcyjnego Budownictwa "ALFA" Sp. z o.o. jest doskonalenie jakości świadczonych usług w zakresie wykonawstwa a także sprzedaż materiałów budowlanych i instalacyjnych. 
 
Chcemy osiągnąć pozycję lidera na lokalnym rynku w zakresie podstawowych naszych usług. 
 
Zadowolenie klienta stanowi miarę jakości naszych usług oraz cel wprowadzenia Systemu Zarządzania Jakością 
 
Poprawa jakości oraz stałe doskonalenie wykonywanych usług w przedsiębiorstwie jest procesem ciągłym, w którym uczestniczy cała załoga. Podlega on nadzorowi, ocenie i korektom. 
 
Ciągle doskonalimy skuteczność systemu zarządzania jakością. 
 
Powyższe cele osiągamy przez: 
 
- stosowanie nowych technologii, nowoczesnych maszyn i urządzeń w procesie wykonywania usług 
- współuczestnictwo wszystkich pracowników w procesie doskonalenia jakości, podnoszenie poziomu ich wyszkolenia oraz utożsamianie pracowników z celami firmy. 
- racjonalizację kosztów świadczonych usług 
monitorowanie jakości świadczonych usług i reagowanie na opinię klienta 
 
W naszych działaniach projektowych i wykonawczych kierujemy się dbałością o środowisko naturalne. 
 
Niniejsza polityka jakości została zakomunikowana wszystkim pracownikom firmy i jest przez nich zrozumiała.
